04 Ocak 2016

Nostaljik Pazartesi3

Merhabalarrrr,
Gecen hafta Nostaljik pazartesi'yi yapamadim, bu hafta da basina biris gelmesin diye erkenden yayini hazirlayayim dedim, ama ne yapiyorsam artik daha basligi yazar yazmaz yayinlaniyor. Bugun birde deneme yayini yapayim dedim, oda oyle oldu. Ya farketmeden bir tusa basiyorum, yada farkinda olmadan buyuk harf tusum acik kaliyor. Ne alaka demeyin cooookkkk uzun hikaye.:))
Ama kisaca ozet gecersek, buyuk harf tusu acik kaldiginda herhangi bir tusa basarsan ya yazdiklarin kayboluyor, ya actigin pencereler tek tek kapanip ana menuye donuyor, yada yazdiklarin silinip bir anda kendini baska sayfalarda bulabiliyorsun:))
Neyse ama bununda iyi tarafi, bazi arkadaslar (google+ 'da) okumadan direkt +1'liyor:))))
Haa evet biz ne diyorduk; Nostaljik Pazartesi... O zaman sizi soyle alayim:))

http://melined.blogspot.be/2013/01/masa-ortusunun-evrimi.html

Bu arada Sevda'ma verdigim sozude yerine getirip koca kisine diktigim kazagin yaka, kol ve etek ucu lastigini paylasayim:

Yaka biyedini diktikten sonra on ortada "V"yi olusturmak icin pens diker gibi biyeyi dikiyoruz.
Kol ve etek ucu lastiklerini once dikip sonra overlok gectim

Buda koca kisisini kafasini koparma sozu verdikten sonra ikna edebildigim poz :))
 
Sevda'm umarim yardimci olur da abime dikersin sende:))
Musmutlu haftalariniz olsun
2016 herkese bol,mutluluk getirsin

28 yorum:

  1. Yaa ama yok işte bu malzemeden burada.Beliz'in kazağını dikerken böyle bir şey aramıştım işte.Olsun en azından nasıl yaptığını görmüş oldum,sağol Mevluudeemm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradada renk secenegi yok, sadece siyah ve lacivert vardi. Gidince biraz fazla alayim bari, hem sen kullanirsin, hem ben. Baksana bulmasi olay:))

      Sil
    2. Uyy benim melek arkadaşım,bana bak o pazenden kaç metre istiyorsun,belki bugün giderim Eminönü'ne

      Sil
  2. Ahahah şu koca kişisi diyişine bayılıyorum yaa :D sırf onu demek için gidip evlenebilirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahaa sen cok yasa emi. Sirf bunun icin evlenilmez kuzu, sen simdilik "sevgili kisisi"de sonra " koca kisisine' terfi ettirirsin olmaz mi? :))

      Sil
    2. Hahahh tamamdır bundan sonra onun adı sevgili kişisi :D

      Sil
    3. Gordun mu bak dugunden yirttik, kucuk altin cebimizde kaldi:))

      Sil
    4. Kız ne cadısın he,kuzucuğun bir sevgilisi olduğunu alıverdin ağzından,hihihiiii

      Sil
    5. Bu arada,kuzucuk da Ordulu bunu biliyor muydun

      Sil
    6. Valla saklamiyor ki zaten:)) Ben birsey yapmadim:))
      Evet seninle yazismalarinda ogrendim, o yuzden kanimiz kaynadi demekki:))

      Sil
  3. Aycan hanimcigim yorumunu okudum yayinla tusuna bastim, yorumun yok oldu:((

    Hahahahhaaa seninkide koparttiriyor ha. Ay ne yapsak? Yanyana getirip toplucami kopartsak:))
    Yaka guzel oldu gercekten, tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  4. Hahaha ya sana gülmeyi seviyorum, akşam yayınlandığı gibi geldim baktımki ne göreyim yayın yok sonradan hemen aklıma geldi nostaljik pazartesinin adı talihsiz nostaljiler serisi olacak dedim:))) her pazartesi bir talihsizlik :) çok tatlı bir yayın helede koca kişisi diyorsun ya :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gul ozaman hayatim, bol kahkahalarin olsun:))
      Ay sorma gecen hafta oyle, bu hafta boyle... Yasliliktanmiiii, teknoloji ozurlu olmaktan miii, yoksa program yazilim muhendisi oglumun pc'me yeni yukledigi programda buyuk tus sorununu cozememesinden miii? bilemedim yani:))
      Idare ediverin iste yaa:))
      Cok tesekkur ederim:)) Koca kisisi duymasin diyecegim ama elim gibi dilimde alisti, surekli soyledigimden artik eskisi gibi duyunca, uzayli gormus dunyali gibi bakmiyor:))

      Sil
  5. Ay korktum ben şimdi yorumum kaybolacak diye. Dur bir deneme yapayım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok, kaybolmadi. Yayinlari ve yorumlari kaybettikten sonra cok dikkatli yaziyorum:)))

      Sil
  6. Ya Mevlüde hanım zaten yaka ve kol bandı dikmek en favori teknik benim için sizinkilerde çok orijinal olmuş ama ben bir türlü şu sizin diktiğiniz parçadan bulamıyorum. Onun bir adı var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk defa denedim Hande Hanimcigim koca kisisinin israri ile. Illa boyle olacak dedigi icin. O parcanin adini bende bilmiyordum Aysel soyledi; RIBANA imis. Nete girip baktim evet ribana imis. Ben ne oldugunu bilmeden kumaslarin icinden aman buda neymis deyip, hadi alayim illa lazim olur diyerek almistim:))

      Sil
  7. Gece gece selammm diyerek yarın bloguna uğrayıp yorumlarımı döktüreceğim bekle beni anacığım :))))

    YanıtlaSil
  8. Seniii hamarat senii hazır gibi bir kazak olmuş yakasının nasıl dikildiğinide anlatman süperr sağolasın tatlım enişte çok şanslı senin gibi eşe sahip kazağını sağlıcakla giysin ....resim çekmekte hiç üzmesin seni bak kızıyorum heee hahaaa ayy unutuyordum allah aşkına ribanaları nerden temin ediyorsunuz kızıma yelek dikeceğim etek ve kolları için lazım bana . Görüşmek üzere can arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Aysell, valla koca kisisi ilk defa kendiliginden dolaptan alip giyiyor kazagini, cok sevdi:) Uygun kumas bulursam bir iki tane daha dikip sevindirecegim garibi:))
      Kiz o fotograf isi tamamen benim tembelligimden, makinayi tripod'a takmaya usendigimden tutusturuyorum adamin eline:)) Kiziyorum dedin ya hicte kiyamam ben onaaaaa:)))
      Valla sen sagol onun adinin ribana oldugunu senden ogrendim. Ben bundan bir yil kadar once kumascimda buda neki? Aman neyse ne alayim lazim olur diyerek almistim. Ozaman metresi 6,5 euro idi yarim metre almistim.Bunu aldigimda metresi 3,75'e dusmustu. Cok pis kazik yedim anlayacagim.:)))
      Simdilik sadece laciverti ve kina yesili var, siyah kalmamis. Lazimsa gondereyim hayatim.
      Optum...

      Sil
    2. Balım benimmm kıyamazmışta sevdiceğine Allah ayırmasın arkadaşım birlikte uzunnn seneler yaşayın.Unisex kazağınızıda sağlıcakla giyin.
      Sağolasın Mevlüde'm ribanayı netten mi aldınki acaba dediydim o yüzden sordum bulamazsam dikeceğim kumaşa uygun kalın penye alıp ondan yaparım.Bak ne iyi etmişin almakla eline geliverdi ama çok pahallıya almışın kuzum boşver canın sağolsun .Bende sevgiyle kucaklıyorum .

      Sil
    3. Hicccc kiyamam ben boncuk gozlumeee:))) Amin insallah
      Bu ribana da kalin degil etek ve kollarda 3 kat yapip diktim bende. Ama ilk aldigim siyah kalindi. Evet fitilli penyelerde o isi gorur bence, yada trikolar.
      Opuldun hayatim

      Sil
  9. çok tatlı olmuşsunuz ellerinize sağlık :) yeni gördüm yazılarınızı takip edeceğim bundan sonra :)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim, hosgeldiniz:)
      Ben cok merakliyimdir dur bi gelip karistirayim blogunu:))

      Sil
  10. Mevlüdeeee bakmaktan boynum tutuldu ama olsunnn :)) Çok çok çok beğendimmmm ,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben diyorum teknoliji kullanma ozurluyum diye inanmiyorsunuz bana:))
      Koca kisisinin kafasini ancak bu sekilde kesebildim:))
      Tesekkur ederimmm:))

      Sil