16 Ocak 2013

YENI BLOG ACANLAR ICIN: KELIME DOGRULAMA'yi Kaldirma:)

Aslinda bugun bitirdigim pantalonumu ve sevgili Senay(Atilgan)'in anlatimlari dogrultusunda cikarip denedigim kalipla yaptigim bluzumu paylasmak istiyordum. Ama bloglari gezerken bu postu yayinlamaya karar verdim:)

Bizler yani yeni blog acan arkadaslar, blogun inceliklerini ve ayarlamalarini tam bilmedigimiz icin, bazi duzenlemeleri yapamiyoruz, bana sevgili Pratik Dikis  ve bayan terzisi Eslem Esma Unlu cok yardimci olmuslardi... Kendilerine kocaman tesekkurlerimi gonderiyorum tekrar...

Bende burdan yola cikarak yeni arkadaslara yardimi dokunmasi acisindan,  Kelime Dogrulamasinin nasil kaldirildigini anlatmak istiyorum;

1- Once Blogumuzun sag ust kosesinde TASARIM yazan yeri tikliyoruz

2- Acilan pencerede sol tarafta AYARLAR' i  tikliyoruz

3- Ayarlarin altinda secenekler veriliyor, orada YAYINLAR VE YORUMLAR' i  tikliyoruz

4- Ve son adim KELIME DOGRULAMASI GOSTER'e HAYIR diyoruz,

Kelime dogrulamasi kalkiyor,

Yorumlarin denetiminizden gecmesini istiyorsaniz ; Yorum denetleme'ye, herzaman diyoruz:))

Umarim faydalanan arkadaslarimiz olur:))
 Kolay gelsin...

15 yorum:

  1. yaptım yaptım bana ıtafen bır post olmus pek sevındırık oldum canıııım :D tesekkur edıyoruz ablacım bu arada :D

    YanıtlaSil
  2. Ilk blogumu actigimda bende boyleydim:( Taa ki Pratik Dikis soyleyene kadar da haberim yoktu boyle birseyden:) Faydasi olduysa ne mutlu bana:) rica ederim.

    YanıtlaSil
  3. Neye yardım etmişim adımı görünce geldim:)
    Rica ederim canım bloglar hepimizin:)

    YanıtlaSil
  4. Hosgeldin:) Kelime dogrulamanin nasil kaldirildigini ilk sen tarif etmistin bana:) hatta hala saklyorum o mesajlari:) tekrar tesekkurler:)))

    YanıtlaSil
  5. Cok tesekkur ediyorum kesinlikle cok yararli bir post olmus. Ben de sagenizde duzelttim:)

    YanıtlaSil
  6. Hımmmm....
    baktınki tek tek olmayacak genel uyarı yapayım dedin, klavyede uçuşan ellerin dert görmesin......:)))))

    YanıtlaSil
  7. Fulya'cigim rica ederim. Cok sevindim yararli olmasina:))

    YanıtlaSil
  8. Hahahaaa latife alemsin valla:) denk geldikce tek tek anlatmaya calisiyorum yine, maksat birbirimize faydamiz dokunsun:) Opuyorum

    YanıtlaSil
  9. bloguna üyeyim=)
    güzel yorumun için teşekkürler canım benim=)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Merhaba teşekkür ederim yorumunuz ve ziyaretiniz için ayarlara daha önce bakmıştım ama kelime doğrulama sanırım gözümden kaçmış çok sağolun gerçekten çok yardımcı oldu yazınız ellerinize sağlık görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  11. Pembe lila: Rica ederim ne demek, yardimci olabildigime sevindim:)) Boyle bloglari gezerken gorunce linki veriyorum ya, icimdende acaba zorla bloguma getirmis gibimi oluyorum diyorum? Ama niyetim yardimci olmak, baska birsey degil:)))




    YanıtlaSil
  12. Çok sağol canım. Yeni bi blogger olunca ve bu işe tek girişinde biraz zor oluyordu. Yazının yardımı çok oldu sağol :))

    YanıtlaSil
  13. Berna Beriyin: Ne demek canim benim, faydalandiginizi gorunce inanin cok mutlu oluyorum.:))

    YanıtlaSil
  14. merhaba yeni bir blog acmis bulunmaktayim.makyajsirlari bana yardimci olun daha yeniyim.hicbirsey bilmiyorum.beni destekleyin lütfen simdiden tskler

    YanıtlaSil
  15. Makyaj sirlarim; blogun hayirli olsun hayatim. Tabiki elimiden geleni yaparim. Bizde bizden eski olanlarin sayesinde ogrendik bircok seyi:) Simdi sira bizde ;)

    YanıtlaSil