02 Aralık 2012

LILLE Kumas fuari

Dun kumas fuarindaydim, giderken aklimda birsuru fotograf cekmek vardi. Burada heryil yilin belli gunlerinde belli sehirlerde kumas fuari kuruluyor, ilkini kacirinca (aslinda kacirmadim, arabama el koydular gidemedim:((
esim halime cok acidi, cocuk sevindirmek sevaptir diye dusunmus olmaliki Lille'de yapilan bu fuara elimden tutup goturdu:)) Kapidan cikarken elimdeki valizi gorunce bayagi bir panikledi, (sanirim onu batiracagimi dusundu:)) Korkma rahat rahat gezelim, aldiklarimizi rahat tasiyalim diye aldim deyince derin bir soluk aldi:))

Fuara gittigimizde resmen sukutu-hayale ugradim:(( Hic gitmedim ama sanirim kadikoy sali pazari bile daha buyuktu yaninda:)

Bu hayal kirikligi beni nasil etkilediyse artik bir tane bile fotograf cekmeden dondum. Ama eve gelince aldiklarimi fotografladim , hadi bir goz atalim kumaslarima, bakalim begenecekmisiniz:)

Anam birde pahaliydi ki her begendigimi alamadim sadece bakmakla yetindim:((
Iste valizim buydu, hicte buyuk degildi yani:) Niye korktuysa artik:))

1 yorum: