23 Ekim 2012

Burda Classics Ozel sayi


Bugun fotograf yok, belki yarin yada obur gun olacak tabi biterse:) Desemde inanmayin:)) Dayanadim yine:) Nemi dikiyorum? burda dergisi ozel sayidan retro bir takim dikiyorum. Ceket-etek. Zaten ceketin yuzunden basladim bu ise. Niye derseniz: sanki burada yaz aylarini cok yasiyormusuz gibi hep yazlik seyler diktim. Artik dedim yasadigim ulke hava sartlarina uygun birseyler diksemde en azindan benimle dalga gecenlere kapak olsa dedim:)) Derginin bu ozel sayisinin kapak fotografini gorunce ahanda kapak budur dedim:) Hemen ceketten basladim. Zaten aklimda chanel ceket dikmek vardi... Buda ustune cuk oturdu:))


8 yorum:

  1. HAKİKATEN HARİKA GÖRÜNÜYOR ÇOK BEĞENDİMM

    YanıtlaSil
  2. Gercekten cok guzel ve ilk defa burdanin bir kalibi ustunde oynamadan cuk oturdu bedenime:)) Ama yakada takildim, oyuzden bitmesi biraz uzun surecek gibi:))

    YanıtlaSil
  3. Mevlüde Hanım, yaka kısımları zaten hep çok oyalar önemli değil, önemli olan sizin içinize de sinmiş olması, yavaş olsun temiz olsun önemli olan bu, kolaylıklar dilerim size, güzel duracağını tahmin ediyorum şimdiden;) sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Bende sizin gibi dusundum, yavas olsun temiz olsun...Hemen hemen bitti gibi, tabii araya bir chanel ceket ve bir manteaux girdi:) yakinda hepsini fotograflayacagim:)

    YanıtlaSil
  5. aa cidden süpermiş bu bitmiş halini de merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Tesekkurler Duygu, en kisa zamanda fotograflayacagim, araya girenlerden firsat bulabilirsem:))

    YanıtlaSil
  7. offf bu sayı inşalh türkiyede de çıkar..ocak ayı burdasında yazıyor..inşlhh şubatta çıkaar:))) dergiden birazcık foto çekip ekler misiniz, lütfeeen:) sevgiler.

    YanıtlaSil